Annuller,

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL - Til bestilling

Hvad er leveringsmulighederne?

Mister Auto tilbyder dig flere leveringsmuligheder.

Levering til hjemmet eller levering til et post afhængigt af produktet og din placering.

Dine pakker er i gode hænder, da Mister-Auto arbejder sammen med pålidelige transportører (DPD, DHL Express).

Hvad er en returbar autodel?

En del, der kan returneres af producenten: Den købte del er en del, der er renoveret af udstyrsproducenterne i henhold til strenge specifikationer; den er billigere, men lige så pålidelig som en ny del. Depositumbeløbet (XDKK) faktureres til dig i tillæg til prisen for den købte del.

Depositummet refunderes, når du returnerer den brugte del. 

 Depositumsprisen refunderes, når du returnerer den brugte del [Returneringen skal ske i emballagen til den nye del, som du har modtaget i din Mister-Auto ordre].

Generatorer, kardanaksler, startere, bremser, injektorer og servostyringspumper kan tilbydes som standardudveksling. Se produktbeskrivelsen på Mister-Auto.com for at kontrollere, om det er en del, der kan returneres.

Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Mister-Auto tilbyder dig flere betalingsmuligheder, og vejen er fuldt ud skiltet. 

Vores hjemmeside tilbyder nemlig fuldstændig sikker online betaling med kreditkort eller Paypal. Du har også mulighed for at vælge en bankoverførsel. 

Hvordan kan du drage fordel af gratis levering?

Gratis levering er tilgængelig under vores kampagner på visse leveringsmetoder. Det kan gælde for specifikke produkter i vores onlinekatalog. 

Du kan også benytte dig af vores tilbud ved at bruge vores mobilapplikation. 

Husk at tjekke de gældende betingelser for de aktuelle tilbud. 

Kan jeg blive leveret inden for 24 timer?

Du kan få leveret inden for 24 timer fra datoen for din bestilling, hvis din bestilling opfylder to kriterier:

- Vælg de dele, der er angivet med "Afsendes i dag"".

- Vælg en ekspresleveringsmetode.

For dele, der er mærket "Afsendes i dag", skal du holde øje med tælleren, der angiver den resterende bestillingstid!

Ekspreslevering kan ske næste dag til dit hjem eller din virksomhed (fra 149 kr).

Så snart fragtmanden har overtaget din ordre, får du besked om forsendelsen af din pakke og dens leveringsnummer via e-mail og/eller sms.

Du kan spore din ordre ved at se forsendelsessporing på din kundekonto under overskriften "Mine ordrer". Det er dog muligt, at trackingnummeret for din pakke først er aktivt efter 24 til 48 timer.

Hvad er "Gratis returgaranti"?

Garantien "Gratis returgaranti" er en udvidelse af garantien, og den giver dig mulighed for at få gratis returnering af produkterne i tilfælde af fejl eller hvis du skifter mening.

En lavprisgaranti, en enkelt sats, som du skal vælge på bestillingstidspunktet (den vil blive foreslået dig i "kurven"), uanset beløbets størrelse. Det har mange fordele:
100 dage til at ændre mening 
100% gratis returforsendelse
Ro i sindet: Hvis du er i tvivl om, om dine dele er kompatible, kan du nemt og gratis returnere dem.

Hvordan kan jeg se mine fakturaer?

Du kan få adgang til dine fakturaer og downloade dem fra afsnittet "Mine ordrer" på din kundekonto.

Hvor lang tid tager det at returnere et produkt?

Hvis du har begået en fejl ved valget af et produkt, eller hvis du skifter mening, kan du naturligvis returnere det: du har 30 kalenderdage fra datoen for modtagelsen af din ordre.

Denne periode forlænges til 100 dage, hvis du har tegnet et abonnement på "Gratis returgaranti", og til 365 kalenderdage, hvis det er et Bölk- eller Bpro-produkt.

Du kan returnere et eller flere stykker eller endda hele din ordre.

Hvad er procedurerne for tilbagebetaling?

Du vil blive refunderet enten med den samme betalingsmetode, som du brugte til at afgive din bestilling, eller ved at beløbet for refusionen krediteres din Mister-Auto sparegris: du kan vælge denne mulighed på din kundekonto. Hvis du har brugt en kupon, vil den blive genaktiveret.

Hvis du ikke bekræfter dit ønske inden for 24 timer, vil du automatisk blive refunderet via bankoverførsel.

I tilfælde af en fejl eller hvis du har ændret mening, skal du selv betale transportomkostningerne ved returnering af produktet, medmindre du har tegnet Gratis returgaranti

Din ordre vil blive refunderet inden for få dage efter den effektive dato for annullering af din ordre eller modtagelse af en ordre, som du returnerer til os.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?

Er din pakke forsinket?

Tjek sporingsstatus på din kundekonto for at se, om den er blevet afsendt, eller om den er blevet annulleret.

 - Din pakke er blevet afsendt, men den forventede leveringstid, som du fik oplyst, da pakken blev afsendt, er endnu ikke udløbet: du skal vente på, at denne tid udløber, før du kontakter Mister-Autos kundeservice. 

 - Din pakke er blevet afsendt, men den forventede leveringstid, som du fik oplyst, da pakken blev afsendt, er allerede overskredet: Du kan kontakte Mister-Autos kundeservice for at få iværksat en undersøgelse hos fragtmanden. Du vil blive holdt underrettet, og vi vil gøre alt, hvad der er nødvendigt for at sikre, at din pakke leveres så hurtigt som muligt.

Hvordan administrerer jeg afsnittet "Mine ordrer"?

Dette rum, et ægte dashboard over dine ordrer, giver dig mulighed for at

- følge status for din ordre

- kende status på ordren ved at klikke på ordrenummeret

- følge forsendelsen af din ordre ved at klikke på pakkenummeret

- download din faktura

Hvordan kontakter jeg min kundeservice?

Mister-Auto hjælper dig med enhver forespørgsel.

Din kundekonto giver dig mulighed for at stille et spørgsmål online i afsnittet "Kundeservice"/"Stil et spørgsmål".

I vores program skal du gå fra hovedmenu til Min konto / Mine meddelelser / Stil et spørgsmål.

Har du et teknisk spørgsmål eller et spørgsmål om kompatibilitet om en del?
For at vi kan give dig et præcist svar, bedes du oplyse dit nummerpladenummer, som findes køretøjets registreringsattest.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Har du begået en fejl eller ændret mening? Det er din ret.

Vi opfordrer dig til at kontakte Mister-Autos kundeværksted for at annullere ordren, hvis status tillader det.

Hvis status ikke tillader det, vil du blive opfordret til at afvise leveringen med henblik på returnering og tilbagebetaling.

Hvordan logger jeg ind på min kundekonto?

På din computer skal du klikke på "Min konto" øverst til højre på skærmen for at få adgang til din kundekonto.

I vores mobilapplikation skal du klikke på menuen "Min konto" øverst til venstre på skærmen.

Med den e-mailadresse og adgangskode, du indtastede, da du oprettede din konto, kan du logge ind på din kundekonto.

Du kan også oprette forbindelse via din PayPal-konto eller via Facebook (kun på computer). For at spore en bestilling, der er afgivet som gæst, skal du bruge din e-mailadresse, der blev registreret på tidspunktet for din bestilling, og det ordrenummer, som du fik tilsendt pr. e-mail lige efter betalingen.

Har du glemt din adgangskode? Klik på "Glemt adgangskode", og indtast din e-mailadresse. Du vil modtage et link, der er gyldigt i 24 timer, så du kan ændre det og få adgang til dine kontooplysninger igen.

Kan jeg få hjælp til min bestilling?

Kundtjänst står till ditt förfogande måndag till fredag ​​​​​mellan 10:00 till 16:00.

Medlemmerne af Kundeservice kan give dig oplysninger om de produkter, der er præsenteret på webstedet, og vejlede dig gennem alle trin i din bestilling. Du kan også bestille direkte pr. telefon i fuld sikkerhed.

Tøv ikke med at kontakte os på 69 91 80 38 fra mandag til fredag  fra kl.10:00 til 16:00
(prisen for et lokalt opkald)

Vores eksperter vil hjælpe dig med dine tekniske valg. Hvis du er i tvivl om diagnosen eller metoderne til demontering og genmontering af komplekse dele, anbefaler vi, at du konsulterer en automekaniker, før du bestiller på vores hjemmeside

Hvordan kan jeg spore min tilbagebetaling?

Du får besked pr. e-mail, så snart Mister-Auto har udstedt din tilbagebetalingsordre. På grund af forsinkelser mellem bankerne tager det i gennemsnit 5 arbejdsdage, før pengene er tilgængelige på den bankkonto, der er tilknyttet den betalingsmetode, der blev anvendt på tidspunktet for dit køb.

Refusioner efter returnering af en del foretages efter modtagelse og kontrol af den returnerede pakke på vores lager. Det tager i gennemsnit ti dage efter modtagelse af pakken på vores lager, før tilbagebetalingen er foretaget.
I tilfælde af en annullering af en ordre skal du afsætte 2 til 3 dage efter at du har indsendt din anmodning.

Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er ufuldstændig?

Du har bestilt flere varer, men har ikke modtaget hele din ordre?

Først og fremmest skal du kontrollere på din kundekonto, om den annoncerede levering er samlet i en enkelt forsendelse eller opdelt i flere pakker. Følg vejviseren: "Min konto"/"Mine ordrer" og vælg derefter den pågældende ordre.

Hvis leveringen er annonceret som en enkelt pakke, skal du sørge for at kontrollere din pakke i nærværelse af buddet, om nødvendigt tage forbehold på følgesedlen og tage billeder af den modtagne pakke, og derefter kontakte Mister-Auto via e-mail via din kundekonto. 
Når vi har undersøgt din klage, kan du blive tilbudt at få det manglende produkt retur eller få pengene tilbage. Under alle omstændigheder vil vores teams underrette dig om afslutningen af undersøgelsen af din klage.

Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er beskadiget eller forringet?

Først og fremmest skal du ikke tøve med at konsultere FAQ Hvad er de trin, du skal følge, når du modtager min ordre?

Hvis du får din pakke beskadiget eller ødelagt, skal du tage forbehold, før du accepterer den eller afviser den. Den sendes derefter tilbage til os. Sørg for at give os besked via e-mail via din kundekonto.

Hvis du har accepteret produktet, skal du sørge for at tage billeder af pakken og de(n) modtagne vare(r). Derefter kan du indlede en procedure for at returnere din ordre:

enten via din kundekonto på Mister-auto.dk

eller via Mister-Auto kundeservice.

Hvordan betaler jeg med bankoverførsel?

Betaling via bankoverførsel er en af de betalingsmuligheder, som Mister Auto tilbyder. Hvis du vælger at betale med bankoverførsel, giver vi dig det kontonummer, der skal krediteres. Det anbefales, at du noterer bankoverførsels-ID.

Din ordre behandles, når vi har modtaget din betaling. Bemærk venligst, at den gennemsnitlige tid for en betaling via bankoverførsel er 3-5 dage. Tænk på at tage hensyn til det i leveringstiden for din pakke!

Hvordan betaler man med et enkelt klik?

Har du travlt med at bestille med lethed? Muligheden for at huske dit bankkort er lavet til dig. Det tilbydes dig under bestillingsprocessen: Du skal blot klikke på afkrydsningsfeltet ""Husk mit kort til en fremtidig bestilling"", og dine fremtidige køb vil blive foretaget med et enkelt klik. Dine bankoplysninger opbevares sikkert af vores partner, Adyen. De anvender kryptografiske teknikker, der overholder de forskellige bankregler.


For at styrke sikkerheden i forbindelse med dine fremtidige transaktioner bliver du kun bedt om en enkelt oplysning: bekræftelse af dit visuelle kryptogram (angivet på bagsiden af dit kreditkort).


Hvis du ønsker at gå tilbage og slette disse oplysninger, skal du gå til din kundekonto / Mine betalingsmetoder.

Hvordan fungerer den hurtige levering?

Hurtig levering kan ske til dit hjem eller din virksomhed inden for 48 timer fra 79 kr.

Så snart fragtmanden har overtaget din ordre, vil du blive informeret om forsendelsen af din pakke og dens leveringsnummer via e-mail og/eller sms. Du kan spore din ordre ved at se forsendelsessporing i dit kundeområde under overskriften "Mine ordrer".

Hvordan afgiver jeg min bestilling online?

Det er nemt at bestille den rigtige bildel til dit køretøj!

Indtast din nummerplade, dit registreringsnummer eller vælg i rullemenuerne bilmærke, model og motor i dit køretøj.

Har du brug for hjælp til at vælge en del? Tøv ikke med at konsultere vores rådgivningsark.


Endelig er købsprocessen enkel:

- Læg dine varer i kurven,

- bekræfte din kurv,

- Vælg din leveringsmetode inden for 24 timer eller 48-72 timer,

- Der er flere betalingsmuligheder: kreditkort,  PayPal eller bankoverførsel.


Du kan afgive en ordre ved at logge ind på din kundekonto. Har du ikke en kundekonto? Det er ikke en hindring, du kan bestille som gæst.

Du vil modtage en e-mail med ordrebekræftelse og derefter en sporingsmail, så snart pakken er afsendt.

Hvordan stiller man et teknisk spørgsmål eller et kompatibilitetsspørgsmål om en del?

Din kundekonto giver dig mulighed for at stille et spørgsmål online fra afsnittet "Kundeservice"/"Stil et spørgsmål".

Har du et teknisk spørgsmål eller et spørgsmål om kompatibilitet om en del?

For at vi kan give dig et præcist svar, bedes du oplyse dit nummerpladenummer, som findes køretøjets registreringsattest.

Hvilke typer af dele kan jeg finde?

Leder du efter det bedste valg af dele? Mister-Auto tilbyder dig et udvalg af over 300.000 reservedele og tilbehør til biler.

Der er produkter fra mere end 90 udstyrsproducenter til rådighed. Vi tilbyder de bedste mærker (BOSCH, Valeo, Castrol, SKF, TRW, Monroe, Contitech, Luk, Purflux...). Samt nye originale reservedele fra mere end 50 bilproducenter (Peugeot, Citroën, Renault, Audi, Ford, BMW, Mercedes, Nissan...).

Alle reservedele, der er tilgængelige på Mister-Auto, er godkendte og opfylder de europæiske kvalitets- og sikkerhedsstandarder.

Oppdag eksklusivt på Mister-Auto.no vårt utvalg av Bölk- og Bpro-deler: nye bildeler for et strammere budsjett.

Kan jeg finde brugte reservedele på Mister-Auto?

Mister-Auto tilbyder dig originale brugte bildele med sin partner B-Parts

Mister-Auto har indgået et samarbejde med B-Parts for at tilbyde dig et stort udvalg af produkter, der supplerer Mister-Autos katalog. 
Du har adgang til et katalog med mere end 4.500.000 originale brugte reservedele fra producenter. 
Alle dele er garanteret i op til 12 måneder! Karrosseri, belysning, elektronik: Du kan finde den del, du har brug for.

Hvorfor kan jeg ikke selv vælge min leveringsmetode?

   

På grund af mængden eller arten sendes nogle varer direkte af leverandørerne via deres egne fragtfirmaer.

Din ordre vil derfor blive sendt, men leveringsmetoden vælges af leverandøren.

Desuden kan visse produkter ikke leveres til post punkterer, f.eks. dæk og produkter, der er for store eller for tunge.