Produkter
Produkter Luk
Annuller,

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL- Min konto

Hvordan kan jeg se mine fakturaer?

Du kan få adgang til dine fakturaer og downloade dem fra afsnittet "Mine ordrer" på din kundekonto.

Hvordan administrerer jeg afsnittet "Mine ordrer"?

Dette rum, et ægte dashboard over dine ordrer, giver dig mulighed for at

- følge status for din ordre

- kende status på ordren ved at klikke på ordrenummeret

- følge forsendelsen af din ordre ved at klikke på pakkenummeret

- download din faktura

Hvordan kontakter jeg min kundeservice?

Din Mister-Auto kundeservice vil hjælpe dig med enhver forespørgsel. Din kundekonto giver dig mulighed for at stille et spørgsmål online i afsnittet "Kundeserviceværksted"/"Stil et spørgsmål".

I vores program eller vores mobilversion skal du gå fra hamburgermenuen til Min konto / Mine beskeder / Stil et spørgsmål.

Har du et teknisk spørgsmål eller et spørgsmål om kompatibilitet om en del?

For at vi kan give dig et præcist svar, bedes du oplyse dit nummerpladenummer og serienummeret, som findes i felt E i køretøjets registreringsattest.

Hvordan kontakter jeg min kundeservice?

Din Mister-Auto kundeservice vil hjælpe dig med enhver forespørgsel. Din kundekonto giver dig mulighed for at stille et spørgsmål online i afsnittet "Kundeserviceværksted"/"Stil et spørgsmål".

I vores program eller vores mobilversion skal du gå fra hamburgermenuen til Min konto / Mine beskeder / Stil et spørgsmål.

Har du et teknisk spørgsmål eller et spørgsmål om kompatibilitet om en del?

For at vi kan give dig et præcist svar, bedes du oplyse dit nummerpladenummer og serienummeret, som findes i felt E i køretøjets registreringsattest.

Hvordan logger jeg ind på min kundekonto?

På din computer skal du klikke på "Min konto" øverst til højre på skærmen for at få adgang til din kundekonto.

I vores mobilapplikation skal du klikke på menuen "Min konto" øverst til venstre på skærmen:

Med den e-mailadresse og adgangskode, du indtastede, da du oprettede din konto, kan du logge ind på din kundekonto.
Du kan også oprette forbindelse via din PayPal-konto eller via Facebook (kun på computer).
For at spore en bestilling, der er afgivet som gæst, skal du bruge din e-mailadresse, der blev registreret på tidspunktet for din bestilling, og det ordrenummer, som du fik tilsendt pr. e-mail lige efter betalingen.

Har du glemt din adgangskode? Klik på "Glemt adgangskode", og indtast din e-mailadresse.

Du vil modtage et link, der er gyldigt i 24 timer, så du kan ændre det og få adgang til dine kontooplysninger igen.

Hvordan registrerer eller ændrer jeg mine leveringsadresser?

Har du brug for at vælge din leveringsadresse med et enkelt klik, når du bestiller? Du kan registrere en eller flere leveringsadresser på din kundekonto.

Gå til "Mine oplysninger"/"Mine leveringsadresser".

Du kan ændre en adresse ved at klikke på linket "Rediger" ved siden af en adresse, der allerede er registreret.

For at tilføje en ny adresse skal du klikke på knappen "Opret en ny adresse", udfylde de foreslåede felter og bekræfte.

Et lille tip: Vi tilbyder dig et "Navngiv denne adresse"-felt, så du kan klassificere dine forskellige adresser, for eksempel: hjem, firma...

Hvilke oplysninger er tilgængelige om mine ordrer?

Området Mine ordrer er et rigtigt instrumentbræt, der giver dig mulighed for at

følge status for din ordre

kende status på ordren ved at klikke på ordrenummeret

følge forsendelsen af din ordre ved at klikke på pakkenummeret

download din faktura

Hvordan opretter jeg min kundekonto?

Det er nemt, hurtigt og gratis at benytte fordelene ved en kundekonto.

Det eneste, du skal gøre, er at :

- Klik på "Min plads" eller på "Opret en ny konto" øverst til højre på vores hjemmeside, hvis du har åbnet vores websted via din computer:

Eller

- Klik på menuikonet øverst til venstre på vores hjemmeside, og derefter på "indgang", hvis du bruger vores mobilapplikation:

Afsnittet "indgang"

- indtast din e-mailadresse og vælg en adgangskode

- Indtast dine fuldstændige kontaktoplysninger: efternavn, fornavn, e-mail, telefon og postadresse,

- læs, og sæt derefter kryds ved ""Jeg har læst og accepterer de generelle salgsbetingelser"".

- bekræfte registreringen ved at klikke på knappen "Fortsæt".

Du får en e-mail med en bekræftelse af din registrering, når din konto er oprettet.

De identifikatorer, som du indtaster under oprettelsen, er din adgangstilladelse til din Mister-Auto konto!

Hvordan administrerer jeg mine personlige oplysninger?

Dette afsnit er dit personlige instrumentbræt.

Gå til "Mine oplysninger"/"Mine personlige oplysninger" på din computer. Du kan :

- administrere dine forbindelsesoplysninger (identifikations e-mail og adgangskode) samt dine kontaktoplysninger.

- administrere tilmeldinger og oplysninger, der skal modtages: nyhedsbrev, e-mails vedrørende din indkøbskurv, tilbud fra Mister-Autos partnere.

- skifte din private konto til en Pro-konto

- forbinde din Mister-Auto-konto med din Facebook-side.


Du skal blot klikke på knappen "Validér mine oplysninger" for at opdatere dine personlige oplysninger.

Hvad er formålet med en kundekonto?

Det er nemt, hurtigt og gratis at åbne en kundekonto. Denne konto giver dig mulighed for at drage fordel af vores loyalitetsprogram, sponsorater og mange andre fordele.

Spar tid! Når din konto er oprettet, kan du starte dit næste køb med det samme. Ved at registrere dine køretøjer kan du få direkte adgang til det katalog, der er tilpasset dine behov.

For at åbne en konto skal du oplyse alle dine kontaktoplysninger.

Kan jeg registrere flere køretøjer?

Udnyt de tilbud, der er tilpasset dit køretøj, gat gå ind i det katalog, der svarer til din model.

Det gør du ved at gå ind på din kundekonto under "Mine køretøjer". Du kan registrere dit hovedkøretøj, men også andre køretøjer.

Vil du registrere dit første køretøj?

Hvis du vil registrere dit hovedkøretøj, skal du klikke på "Mit hovedkøretøj". Angiv følgende ved hjælp af rullelisten: mærke, model, motor, gennemsnitligt antal kørte km pr. år og datoen for det seneste tekniske eftersyn. Klik på knappen "Valider mine oplysninger" for at gemme dine oplysninger. Skal du registrere flere køretøjer? Klik på "Min liste over køretøjer" og derefter på linket "Tilføj". Proceduren er den samme som ved registrering af det første køretøj.

Hvorfor skal jeg abonnere på nyhedsbrevet?

Vil du gerne modtage gratis previews af alle vores kampagner og personlig rådgivning i forbindelse med dine køb?

Gå til afsnittet "Nyhedsbrev" / "Min tilmelding" / "Jeg vil gerne modtage nyhedsbrevet og modtage Mister-Auto kampagner via e-mail".

Hvis du ikke ønsker at modtage kommerciel kommunikation fra Mister Auto eller dets partnere elektronisk, kan du vælge at abonnere på det ene eller det andet eller ikke at abonnere på nogen af mulighederne. 

Klik på "ja" for at tilmelde dig eller "nej" for at afvise eller afmelde dig nyhedsbrevet, og klik derefter på knappen "Bekræft mine oplysninger".

Garantier for beskyttelse af mine personoplysninger

Respekt for personlige oplysninger er afgørende for Mister-Auto. Vi er forpligtet til at beskytte de data, du overlader til os for at behandle din ordre.

Du kan vælge at modtage tilbud og information fra Mister-Auto's partnere.

Ranskan 6. tammikuuta 1978 annetun tietosuojalain mukaisesti sinulla on oikeus tutustua näihin tietoihin, muuttaa niitä ja poistaa ne. Voit käyttää tätä oikeutta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä pyynnön tiliisi liittyvästä sähköpostiosoitteesta osoitteeseen dataprotection@mister-auto.com ja ilmoittamalla kyseisen asiakastilin numeron.

Du kan også læse vores generelle salgsbetingelser og -vilkår.

Kan jeg tilmelde mig via min FaceBook- eller Paypal-konto?

Du kan også tilmelde dig ved hjælp af din PayPal- eller Facebook-konto.


På vores mobilapplikation kan du registrere dig med din PayPal-konto.

Kan jeg logge ind med min FaceBook- eller Paypal-konto?

For at identificere dig selv eller placere dine ordrer hurtigere kan du tilknytte din Mister-Auto konto til din Facebook-konto (på computer) eller Paypal (mobilversion, applikation eller computer).

Gå til "Mine personlige oplysninger"/"Kontoforening" på din computer.

Hvad er vouchers?

Din kundetilfredshed er meget vigtig for os.

I tilfælde af en misforståelse i forbindelse med din ordre kan Mister-Auto tilbyde dig en kommerciel gestus.

I dette tilfælde vil en kupon blive krediteret din kundekonto i form af en kode, som du blot kan indtaste i "indkøbskurven" i din næste ordre.

Disse kontantkreditter er gyldige i op til seks måneder og kan ikke kombineres med salgsfremmende tilbud.

Hvordan kan jeg tilknytte en bankkonto til min kundekonto?

For at kunne automatisere tilbagebetalingsoperationer via overførsel kan du indtaste dine bankoplysninger i fuld sikkerhed på din kundekonto.

Gå til afsnittet "Mine oplysninger"/"Mine bankoplysninger".

Du skal angive: bankens navn, kontohaver, kontonummer, IBAN-nummer og BIC/SWIFT-nummer.

Til sidst skal du klikke på knappen "Valider mine oplysninger".