Menu Luk
Annuller,

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL - Levering

Hvilke leveringsmuligheder er der?

Mister Auto tilbyder dig flere leveringsmuligheder.

Levering til hjemmet eller levering til et post, afhængigt af produktet og din placering.

Dine pakker er i gode hænder, da Mister-Auto arbejder med pålidelige fragtfirmaer (Postnord).

Hvordan kan jeg spore leveringen af min ordre?

Så snart fragtmanden har overtaget din ordre, vil du blive informeret om forsendelsen af din pakke og dens leveringsnummer via e-mail og/eller sms. Så er din pakke på vej!

Du kan følge med i din ordre ved at gå ind på transportørens websted med det referencenummer, du modtog i e-mailen med forsendelsesmailen. Til orientering er den aktiv 24 til 48 timer efter udstedelsen.

Denne sporing er også tilgængelig på din kundekonto under overskriften "Mine ordrer".

Kontroller leveringstiden i henhold til den leveringsmetode, du har valgt på bestillingstidspunktet, og tøv ikke med at informere Mister-Auto kundeservice om unormalt lange forsinkelser ved at oplyse os om dit ordrenummer.

Telefonisk på 069 91 80 38 mandag til lfredag fra 10:00 til 1:00 (prisen for et lokalt opkald)

via e-mail via vores kontaktområde.

Hvordan kan du drage fordel af gratis levering?

Gratis levering er tilgængelig under vores kampagner på visse leveringsmetoder. Det kan gælde for specifikke produkter i vores onlinekatalog. 
Du kan også benytte dig af vores tilbud ved at bruge vores mobilapplikation. 
Husk at tjekke de gældende betingelser for de aktuelle tilbud. 

Kan jeg blive leveret inden for 24 timer?

Du kan få leveret inden for 24 timer fra datoen for din bestilling, hvis din bestilling opfylder to kriterier:

- Vælg de dele, der er angivet med "Afsendes i dag"".

- Vælg en ekspresleveringsmetode.

For dele, der er mærket "Afsendes i dag", skal du holde øje med tælleren, der angiver den resterende bestillingstid!

Ekspreslevering kan ske næste dag til dit hjem eller din virksomhed (fra 149 kr).

Så snart fragtmanden har overtaget din ordre, får du besked om forsendelsen af din pakke og dens leveringsnummer via e-mail og/eller sms.

Du kan spore din ordre ved at se forsendelsessporing på din kundekonto under overskriften "Mine ordrer". Det er dog muligt, at trackingnummeret for din pakke først er aktivt efter 24 til 48 timer.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Har du begået en fejl eller ændret mening? Det er din ret.

Vi opfordrer dig til at kontakte Mister-Autos kundeværksted for at annullere ordren, hvis status tillader det.

Hvis status ikke tillader det, vil du blive opfordret til at afvise leveringen med henblik på returnering og tilbagebetaling.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?

Er din pakke forsinket?

Tjek sporingsstatus på din kundekonto for at se, om den er blevet afsendt, eller om den er blevet annulleret.

 - Din pakke er blevet afsendt, men den forventede leveringstid, som du fik oplyst, da pakken blev afsendt, er endnu ikke udløbet: du skal vente på, at denne tid udløber, før du kontakter Mister-Autos kundeservice. 

 - Din pakke er blevet afsendt, men den forventede leveringstid, som du fik oplyst, da pakken blev afsendt, er allerede overskredet: Du kan kontakte Mister-Autos kundeservice for at få iværksat en undersøgelse hos fragtmanden. Du vil blive holdt underrettet, og vi vil gøre alt, hvad der er nødvendigt for at sikre, at din pakke leveres så hurtigt som muligt.

Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er ufuldstændig?

Du har bestilt flere varer, men har ikke modtaget hele din ordre?

Først og fremmest skal du kontrollere på din kundekonto, om den annoncerede levering er samlet i en enkelt forsendelse eller opdelt i flere pakker. Følg vejviseren: "Min konto"/"Mine ordrer" og vælg derefter den pågældende ordre.

Hvis leveringen er annonceret som en enkelt pakke, skal du sørge for at kontrollere din pakke i nærværelse af buddet, om nødvendigt tage forbehold på følgesedlen og tage billeder af den modtagne pakke, og derefter kontakte Mister-Auto via e-mail via din kundekonto. 
Når vi har undersøgt din klage, kan du blive tilbudt at få det manglende produkt retur eller få pengene tilbage. Under alle omstændigheder vil vores teams underrette dig om afslutningen af undersøgelsen af din klage.

Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er beskadiget eller forringet?

Først og fremmest skal du ikke tøve med at konsultere FAQ Hvad er de trin, du skal følge, når du modtager min ordre?

Hvis du får din pakke beskadiget eller ødelagt, skal du tage forbehold, før du accepterer den eller afviser den. Den sendes derefter tilbage til os. Sørg for at give os besked via e-mail via din kundekonto.

Hvis du har accepteret produktet, skal du sørge for at tage billeder af pakken og de(n) modtagne vare(r). Derefter kan du indlede en procedure for at returnere din ordre:

enten via din kundekonto på Mister-Auto.dk

eller via din Mister-Auto kundeservice.

Hvad hvis jeg vil gøre indsigelse mod leveringen af min pakke?

Status for dine ordrer kan ses på din kundekonto. Hvis du ikke har modtaget en ordre, der er annonceret som "leveret", skal du først kontrollere, at din pakke ikke er blevet afleveret hos en nabo eller givet til viceværten på din bopæl.

Hvis din pakke ikke er blevet overdraget til en tredjepart, er det dit ansvar at informere Mister-Auto kundeværksted herom. Vi vil indlede en undersøgelse hos transportøren og vil om nødvendigt bede dig om et certifikat for en leveringsstrid. 

Hvis pakken er gået tabt, skal du bekræfte, om du foretrækker en ny forsendelse (gratis) eller en refusion af din ordre.

Hvorfor kan jeg ikke selv vælge min leveringsmetode?

På grund af mængden eller arten sendes nogle varer direkte af leverandørerne via deres egne fragtfirmaer.

Din ordre vil derfor blive sendt, men leveringsmetoden vælges af leverandøren.

Desuden kan visse produkter ikke leveres til postkontor filial, f.eks. dæk og produkter, der er for store eller for tunge.

Hvorfor bliver min levering leveret i flere pakker?

Vi sætter en ære i at sende din ordre så vidt muligt i en enkelt pakke.

Der er dog nogle undtagelser, som tvinger os til at levere i flere pakker:

din ordre ikke kan passe i én pakke og kræver flere pakker

din ordre indeholder varer fra forskellige leverandører eller med forskellige leveringstider.

Hvis du modtager en ordre, der ser ufuldstændig ud, skal du først kontrollere via "Min konto / Mine ordrer", om den er sendt i flere pakker.

Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er blevet returneret til dig af transportøren?

Hvis din adresse er ufuldstændig, hvis du er fraværende på leveringstidspunktet, eller hvis du ikke har afhentet din pakke inden for tidsfristen, returnerer fragtmanden din ordre til os.

Vi opfordrer dig til at kontakte Mister-Autos kundeservice med angivelse af dit ordrenummer. Du vælger derefter, om du vil have produktet retur, eller om du foretrækker at få refunderet delens beløb.

Så snart vi har modtaget den returnerede pakke, informerer Mister-Auto dig via e-mail om, at din anmodning er blevet behandlet.

Hvis du ønsker at få produktet sendt tilbage til dig, får du et nyt sporingsnummer tilsendt via e-mail og på din kundekonto.

Kan en tredjepart afhente min pakke?

Du kan bede nogen om at hente din pakke for dig på post. For at gøre dette skal de ved afhentningen fremvise følgende

en fotokopi af dit identitetskort

en fuldmagt, der attesterer, at denne person er bemyndiget til at afhente din pakke

dit ordrenummer eller dit pakkenummer.

Hvordan kan jeg følge valideringen af min ordre?

Mister-Autos kundeværksted informerer dig pr. e-mail om bekræftelsen af din ordre, så snart betalingen er modtaget.

Bemærk venligst, at vi kan bede dig om yderligere oplysninger for at sikre, at din ordre er i overensstemmelse med reglerne, og dermed undgå ulejlighed.

Hvordan kan jeg følge betalingen af min ordre?

Din kundekonto under "Mine ordrer" er din GPS til at spore din betaling.

Bemærk venligst, at den betalingsmetode, der vælges på tidspunktet for din bestilling, kan medføre en forsinkelse i valideringen. Dette gælder især for bankoverførsler.

Du vil modtage en bekræftelse pr. e-mail, så snart din betaling er blevet bekræftet. Status for din ordre ændres derefter til "under forberedelse"

Hvad sker der, hvis min del ikke er tilgængelig?

Mister Auto sikrer, så vidt muligt, at de varer, der præsenteres på webstedet, er tilgængelige. Hvis det viser sig, at din vare ikke er tilgængelig, efter at du har afgivet din bestilling, vil du blive informeret om annulleringen så hurtigt som muligt.

Du kan få pengene tilbage ved at bruge den betalingsmetode, du brugte, da du afgav din bestilling.

Hvad skal jeg gøre, når jeg modtager min ordre?

Tag dig tid til at kontrollere emballagens tilstand og indholdet af pakken.

Hvis pakken leveres uden underskrift, hvis emballagen og/eller indholdet er beskadiget, er det vigtigt at tage billeder for at bevise deres tilstand ved modtagelsen.
Hvis pakken er beskadiget ved levering med underskrift, skal du kontrollere indholdet, inden du underskriver, og forklare dine forbehold på fragtmandens følgeseddel, hvis pakken er beskadiget. Vær forsigtig, det er ikke nok at nævne ""med forbehold for udpakning"", de mulige skader skal nævnes tydeligt.

Hvis varerne er tydeligt beskadiget, kan du afvise pakken og informere os, så vi kan træffe de nødvendige foranstaltninger ved modtagelse af den returnerede pakke.

Hvordan kan jeg følge forberedelsen af min ordre?

Gå til din kundekonto, sektionen "Mine ordrer" for at følge forberedelsen af din ordre.

For hver af dine ordrer er der angivet status for validering, forberedelse eller afsendelse, og du kan følge den i realtid!