Menu Luk
Annuller,

GENERELLE SALGSBETINGELSER

Nærværende salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse mellem bestilleren og MISTER-AUTO.DK i det omfang de ikke fraviges ved udtrykkelig skriftlig aftale herom. Salgs- og leveringsbetingelserne finder anvendelse på alle køb af produkter, som foretages gennem MISTER-AUTO.DK.

Bestilleren opfordres til at gennemlæse salgs- og leveringsbetingelserne inden afgivelsen af ordrer.

Ved tryk på ”jeg accepterer” på on-line bestillingsformularen accepterer bestiller, at nærværende salgs- og leveringsbetingelser udgør kontraktgrundlaget mellem bestiller og MISTER-AUTO.DK.

1. Bestilling

1.1 Bestilling af varer foretages via hjemmesiden MISTER-AUTO.DK eller telefonisk ved opkald til 69 91 80 38 (pris for et nationalt opkald uden ekstra omkostninger for din operatør).

1.2 Afgivelse af en bestilling udgør et købstilbud fra bestillers side.

1.3 Der er først indgået en endelig aftale, når bestilleren har modtaget er ordrebekræftelse udstedt af Mister Auto. Ordrebekræftelse fremsendes pr. e-mail.

1.4 Kun varer, som er omfattet af den skriftlige ordrebekræftelse, anses for omfattet af en aftale mellem bestiller og Mister Auto.

1.5 Det er kundens ansvar at sikre, at produktet eller produkterne er kompatible med køretøjet, inden ordren gennemføres, og det/de monteres på køretøjet. Under alle omstændigheder kan virksomheden ikke holdes ansvarlig for skader, der skyldes montering af et produkt, som ikke var angivet som kompatibelt med det køretøj, som ordren vedrører.

2. Priser

Alle priser er dagspriser i DKK og er gældende på bestillingsdagen. Mister Auto forbeholder sig ret til at ændre priserne til enhver tid. Alle priser er inklusiv moms og alle andre lovpligtige afgifter, men eksklusiv forsendelsesomkostninger.

3. Betaling

Betaling kan ske på følgende måder:

Betalingskort:

  • Dankort/VISA Dankort
  • VISA
  • MasterCard
  • American Express
  • Maestro


Betalingen sker via Adyen, som er et online-betalingssystem for alle, der ønsker hurtigt at modtage deres varer og at betale sikkert med nogle få klik. Med Adyen kommer dine penge frem til os med det samme, således at vi straks kan sende varen.

Bankoverførsel

Ved betaling via bankoverførsel, sender vi varen så snart pengene er registreret på vores konto. Er betalingen ikke registreret inden 7 dage, bliver ordren slettet.

4. Levering/Forsendelsesgebyr

4.1 Normalt er alle varer lagervarer og vi ekspederer ordrerne i den rækkefølge, vi modtager dem. Varerne leveres normalt indenfor 3-4 hverdage, efter bestillingen er modtaget og bekræftet. I modsat fald vil du blive orienteret om ekstra leveringstid. Den tid, der går mellem registreringen af din bestilling og fragtmandens første levering til den adresse, kunden har opgivet, er summen af 2 faktorer :
1. Forberedelsestiden (24 til 48 timer) = betaling, forberedelse og fragtmandens afhentning af bestillingen.
2. Fragtmandens leveringstid for din bestilling (48 til 72 timer). Der sendes en e-mail til kunden, så snart bestillingen har forladt vores lager.

For kunder, der har valgt "prioriteret forberedelse": I tilfælde af at forberedelsen af ordren bliver forsinket i forhold til den angivne dato, udsteder virksomheden automatisk et tilgodebevis til kunden på prisforskellen mellem "prioriteret forberedelse" og "bedste pris". Dette tilgodebevis gælder 6 måneder regnet fra udstedelsesdatoen.

4.2 Forsendelsesgebyr fra 49 kr pr. ordre.

4.3 Der leveres ikke til Grønland, Færøerne og øvrige udland.

4.4 Der leveres kun til adresser i Danmark.

5. Returnering

5.1 Returnering under fortrydelsesretten

I henhold til gældende regler har forbrugerkunden en lovlig frist på 14 kalenderdage til at udøve sin fortrydelsesret, uden at skulle begrunde sin beslutning eller afholde andre omkostninger end returnerings- eller afskrivningsomkostningerne for de returnerede produkter. 

For at gøre tingene mere fleksible for sine kunder har virksomheden besluttet at forlænge denne lovlige fortrydelsesfrist til:

  • 30 dage for alle produkter (undtagen BÖLK- og BPROAUTO-produkter);
  • 365 dage for BÖLK- og BPROAUTO-produkter.


Fortrydelsesfristen begynder dagen efter, at kunden, eller en anden tredjepart end leveringsvirksomheden, som er udpeget af kunden, fysisk tager den sidste levering i denne ordre i besiddelse.

For at gøre brug af fortrydelsesret skal kunden skriftligt og utvetydigt informere Mister-Autos kundeservice (19, rue Alfred de MUSSET 69100 VILLEURBANNE) om sin beslutning om at annullere aftalen (f.eks via e-mail kundeservice@mister-auto.dk, men også gerne via brev eller fax).

Kunden kan benytte fortrydelsesformularen (PDF version).

For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at kunden afsender sin meddelelse om, at han/hun ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Firmaet vil tilbagebetale kunden uden unødvendige forsinkelser og aldrig senere end fjorten (14) dage efter den dag, hvor kunden har fremlagt dokumentation for, at han/ hun ønsker at benytte sig af fortrydelsesretten.

Firmaet foretager tilbagebetalingen til det samme betalingsmiddel, som kunden anvendte til den oprindelige transaktion, medmindre der udtrykkeligt er indgået en anden aftale.

Firmaet kan udskyde tilbagebetalingen til at varene er modtaget tilbage.

Kunden står selv for de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen eller varerne.

Under alle omstændigheder, tilbagebetalingen af beløbet som kunden betalte for den eller de bestilte, leverede og returnerede varer, vil kun ske såfremt den eller de returnerede varer er blevet undersøgt og fundet komplet (ubrugt og fri for monteringsspor).

5.2 Returnering under Gratis returgaranti

Ved at abonnere på Gratis returgaranti får du følgende fordele:

  • 100 dage for at ændre din mening
  • Gratis returforsendelse
     

5.3 Returnering af produkter på grund af forkert levering af bestillingens indhold

I tilfælde af mangler ved de bestilte produkter og/eller tjenester kan kunden (efter at have indgivet en reklamation til Mister-Auto.se) returnere til Mister-Auto.se.

Hvis kundens reklamation er korrekt, er det ikke nødvendigt at betale for returnering af de bestilte og leverede produkter. Refusion af returomkostninger (transport) sker på grundlag af en kvittering fra kunden.

5.4 Returnering af produkter, for hvilke der er betalt depositum

Nogle produkter kræver et depositum fra producenten. I sådanne tilfælde vil kunden blive informeret om dette, når de afgiver deres ordre. Beløbet på depositummet faktureres af virksomheden ud over prisen på det pågældende produkt. Kunden kan dog få det nævnte depositum refunderet ved at returnere den originale del (der vil blive erstattet af det pågældende produkt) til virksomheden. 

Bemærk: Kunden skal returnere den originale del i den nybestilte dels originale emballage inden for tredive (30) dage efter modtagelsen af ordren. Efter denne periode kan depositummet ikke refunderes. Forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering af produkter, for hvilke der er betalt et depositum, er udelukkende kundens ansvar. Den originale del, der returneres, må ikke være beskadiget, ødelagt eller stærkt korroderet.

6. Beskyttelse af personoplysninger

Mister Auto er forpligtet til at beskytte sine kunders personlige oplysninger.

For at finde ud af, hvordan vi behandler dine data, kan du læse vores privatlivspolitik og cookiepolitik.

7. Sikkerhed

7.1 Det er sikkert at handle på MISTER-AUTO.DK.

På MISTER-AUTO.DK kan du trygt anvende betalings- og kreditkort: Dankort, VISA Dankort, Eurocard, American Express, Maestro og MasterCard.

Når du indtaster dine adresse- og kreditkort-oplysninger, sker det via en forbindelse, der er sikret med SSL (Secure Sockets Layer). Det betyder, at oplysningerne er krypteret, så ingen uvedkommende kan aflæse dem.

Så længe du er i færd med at indtaste oplysninger, betale og afgive bestilling, vil du automatisk befinde dig på den sikre forbindelse.

7.2 Sådan kan du se, om du er på en sikker forbindelse

Alle personlige oplysninger, som f.eks. din adresse, bliver krypteret. Når den sikre forbindelse aktiveres, vises et ikon - en lukket hængelås - i statuslinien nederst til højre i din browser.

Er du interesseret i yderligere information om sikkerhed og betaling i forbindelse med e-handel, kan du finde relevante oplysninger her:

Forbrugersikkerhed: http://www.e-handelsfonden.dk/

Forbrugerombudsmanden: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek

8. Forbrugerbeskyttelse

8.1 Når du handler hos os, er du naturligvis omfattet af Lov om Forbrugeraftaler og Lov om forbrugerbeskyttelse.

8.2 Mister-Auto bestræber sig på at give sine kunder den bedste service, skulle du dog ønske at klage over et produkt eller en service, vil vi bede dig kontakte vores kundesupport på telefon 69 91 80 38 (pris for et nationalt opkald uden ekstra omkostninger for din operatør), eller udfylde en kontaktformular i din kundekonto. Såfremt du ikke finder den foreslået løsning tilfredsstillende, kan EU-Kommissionens online klageportal også anvendes. Hvis du vil benytte EU-Kommissionens online klageportal, kan du bruge dette link: https://ec.europa.eu/odr

9. Kontaktinformationer

MISTER-AUTO.DK repræsenteres i Danmark af

Mister Auto SAS
c/o LEAD
Frederiksholms Kanal 20, st.
1220 København K
CVR-nummer: DK 33934270

Domænet ejes og drives af et fransk indregistreret selskab :

MISTER-AUTO.DK SAS
19 rue Alfred de Musset
69100 Villeurbanne
FRANKRIG
Registreret i RCS Lyon under nr. 508 332 244

Kundetelefon: 69 91 80 38
Telefonen er åben mandag - fredag, fra 9 - 13.

Email : kundeservice@mister-auto.dk

 

Sidst opdateret: 22. maj 2023.

832d8e99543c9eb6058233655e7e90e0