Mister-auto - Hjaelp

Hvordan afgiver jeg en bestilling?

Vores telefonrådgivere er her for at hjælpe dig mandag - fredag, fra 9 - 13. Ring på 90 11 11 13 (2,50 kr / min - priser eksl. moms) for :

  • Information om produkterne på webstedet
  • Hjælp til at afgive en bestilling
  • Eller for at afgive din bestilling over telefonen

Afgiv din bestilling online 24 timer om dagen, 7 dage om ugen.

Vigtigt :

Med nogle meget få undtagelser sælger vi kun de produkter, der findes på vores websted...
Undlad venligst at kontakte os vedrørende andre typer dele: (motor, gearkasse, karosseridele, det indvendige af køretøjet etc.)

Selvom de er fremragende specialister i bildele, kan vores rådgivere ikke løse komplekse tekniske problemer over telefonen.

Så hvis du har svært ved at løse et mekanisk problem eller ikke har det nødvendige værktøj eller den nødvendige viden til at kunne fjerne/montere bestemte dele, anbefaler vi kraftigt, at du taler med eller søger hjælp hos en bilspecialist, inden du afgiver en bestilling på vores websted.

Ordresporing

Du kan spore din bestilling når som helst i dit "medlemsområde" (klik på linket Min konto i øverste højre hjørne af siden).

Din bestilling kan:

  • Være registreret og afvente forberedelse
  • Være under forberedelse
  • Være afsendt (bekræftelses-e-mail sendt med trackingnummeret, så du kan følge din bestilling hos fragtmanden)

Din bestilling kan også :

  • Være registreret og afvente betaling (ved betaling via bankoverførsel)
  • Afvente kundegodkendelse (mængde, delreferencer etc.)

I begge disse sidste to tilfælde sender vores kundeserviceafdeling dig en e-mail og beder dig svare eller kontakte afdelingen.

Ombytning/returnering

Kunderne kan returnere varen/varerne eller annullere deres bestilling. For at gøre det skal du sende en e-mail eller ringe til firmaet inden for 14 hverdage efter levering af varen/varerne (underskriften på fragtmandens følgeseddel fungerer som bevis på leveringsdatoen).
For at firmaet skal acceptere de returnerede varer, skal kunden følge denne procedure :

  1. Kontakt Mister Auto pr. e-mail via kundekontoen eller pr. telefon for at anmode om en transportseddel.
  2. Læg produktet tilbage i den hele og ubeskadigede originale emballage.
  3. Anbring den originale emballage i den beskyttende emballage
  4. Kontakt Mister Auto-fragtmanden for at bede om afhentning af pakken.
  5. Giv pakken og transportsedlen til fragtmanden.

Ved modtagelse af den returnerede del får kunden pengene tilbage via den oprindelige betalingsmetode.

Vigtigt :
Hvis returvaren skal accepteres, er det meget vigtigt :

  • At selve delen er i perfekt tilstand (ubrugt uden tegn på at have været monteret)
  • At den returneres til os i den originale emballage (intakt, uden mærker og ikke tapet)
  • At hele leveringen er anbragt i en kasse til tilbagesendelse sammen med "retursedlen" (sørg for, at eventuelle tunge eller skrøbelige dele er pakket således, at bevægelse undgås)

ORDRE

Efter modtagelsen af din nye autodel skal du tilbagesende din modtager-autodel MED "" fragtsedlen"", som du printer ud på din kundeside.

Efter modtagelsen af denne autodel får du erstatning efter vores oprindelige betalingsmåde.

Ordrerne skal uden undtagelse returneres i deres originale kasser.

Bemærk: Du skal sende din ordre inden for 30 dage, efter modtagelsen af din bestilling. Efter denne dato gives der ikke erstatning for din ordre.
De afmonterede og/eller beskadigede materialer på autodelens hoveddel bliver ikke erstattet.

Hvorfor vælge Mister Auto?
  • Altid lavere priser
  • Mere end 300 000 original referencer i kataloget
  • En kvalificeret hotline, der lytter til dig
  • Garanteret tilfredshed eller pengene tilbage inden 15 dage